середа, 5 жовтня 2022 р.

 Сучасний підхід до уроку математики в умовах дистанційного навчання


Сучасний підхід до уроку математики в умовах дистанційного навчання  розглянуто 05 жовтня  2022 року на онлайн-семінарі викладачів математики закладів П(ПТ)О. З особливостями синхронного та асинхронного онлайн-навчання ознайомила  слухачів Валентина ЛАБУДЬКО, методист НМЦ ПТО у Сумській області. Увагу викладачів акцентовано на складанні національного  мультипредметного тесту 2022 року з математики.  Результати складання тесту учнями закладів П(ПТ)О – це показник роботи викладача математики. Досвідом роботи з учнями при підготовці до ДПА у формі ЗНО поділилася Галина  ЯКОВЕНКО, викладач ДПТНЗ «Синівський професійний аграрний ліцей».

На семінарі підбито підсумки конкурсу на кращу розробку уроку з математики серед педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти у 2021/2022 навчальному році. Право захисту своїх робіт було надано переможцям конкурсу:

Тетяні СИРОТІ, ДПТНЗ «Сумський центр професійно-технічної освіти»;

Наталії ПАНШИНІЙ, ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище»;

Юлії ПАНУЄВІЙ, ДПТНЗ «Путивльський професійний  ліцей»;

Вірі КАРПЕНКО, ДПТНЗ «Роменське вище професійне училище»;

Ірині СОБОЛЄВІЙ, ДНЗ «Охтирський центр професійно-технічної освіти»;

Євгенії ЛЕБЕДЕВІЙ, ДПТНЗ «Свеський професійний аграрний ліцей».

Розпочато роботу викладачів математики зі створення матеріалів для асинхронного навчання. За результатами всі напрацювання викладачів будуть розміщені на Інформаційно-методичному порталі НМЦ ПТО у Сумській області.

Під час семінару з викладачами було проведено практичне заняття в Спільному доступі.






Немає коментарів:

Дописати коментар